Chcete více informací? Zaregistrujte se nebo se přihlaste.

Reklamace

Potřebujete reklamovat výrobky SynCare? Provedeme vás celým procesem, aby vše proběhlo hladce k Vaší spokojenosti.

Jaký je postup reklamace?

  1. Přihlaste se do svého účtu. Nemáte u nás účet? Postupujte dle pokynů na této adrese.
  2. Vyplňte reklamační formulář.

Přihlaste se

Nemáte u nás účet?

Postupujte dle pokynů na této adrese.

Často kladené otázky k reklamacím

Syncare Plus, s.r.o. Trnkova117 g, 628 00 Brno
Vyplňte reklamační formulář a vyčkejte na naše vyjádření e-mailem (Foto poslat v případě, že je zboží poškozené nebo bylo dodáno jiné zboží, než jste si objednali)
Vyplňte reklamační formulář, případně přiložte foto a vyčkejte na naše vyjádření e-mailem
Vrátit lze pouze kosmetický výrobek Syncare bez udání důvodu do 60 dnů od koupě – vyplňte formulář vrácení objednávky. Malospotřebitelé mají ještě možnost Odstoupení od smlouvy do 14 od doručení balíčku (pouze koupě přes e-shop)
Vyplňte reklamační formulář a vyčkejte na naše vyjádření e-mailem